replika ure

rolex replica watches

Har du nogensinde tænkt over, hvordan du får den Fladeste mave på stranden?

OK, ja selvfølgelig har du det.

Den tanke har de fleste af os vist haft.

Hvem vil ikke gerne gå rundt med det fladeste vaskebræt på standen og samtidig slippe af med den irriterende fornemmelse af altid at være oppustet, ligne en gravid i 5. måned, eller ens mave er som en spærre ballon, og hvor du, når du har spist har en rumlen og ubehagelig fornemmelse i maven?

Når jeg snakker min personlig trænings klienter og medlemmer i fitness centret, jeg kommer i, så er ovenstående problem absolut ikke ukendt og hele 9 ud af 10 personer svarer ja til selv at have problemet i enten større eller mindre grad.

Der er løsninger på problemet, og det er ikke så svært hurtigt at opleve markante forbedringer og slippe af med oppustetheden og spærre ballonen, hvor du i stedet føler dig let, og både kan mærke og se den flade mave.

Løsningen til at opnå en flade mave er ikke, som mange forsøger sig med, en stærkere mave med endnu flere mave bøjninger eller det nyeste “Six pack Abs blast træningsprogram”.

Årsagen til at din mave ligner en spærre ballon og føles oppustet handler ikke (eller meget sjældent) om mangel på eller svage mavemuskler.

Men hvad er det så?

Det handler om, hvad du spiser, det handler om at din fordøjelse ikke fungerer som den skal, det handler om at en eller flere af de fødevarer, du spiser irriterer dit mave-tarm system eller candida svamp.

Nogen vælger at ty til diverse kosttilskud eller medicin for at løse problemet, og jeg er da også ret sikker på, at det er en løsning, der hjælper rigtig mange mennesker.

Det er dog ikke min farvorit løsning.

Jeg vil hellere se på at fjerne, hvad der i første omgang kan være årsagen til problemet.

Hvad jeg har fundet særdeles effektivt, og der med garanti markant vil forbedre dine problemer, er helt at udelukke følgende 6 fødevaregrupper fra kosten i 3 måneder.

Alle Koffein holdige produkter – kaffe, te, chokolade.

Sukker i alle former – inklusiv glykose, majs sirup, maltodextrin, fruktose og hvad sukker ellers kan hedde.

Gluten, det er for mange den sværeste, da der er gluten i de fleste kornprodukter, men det er samtidig en af de ting, som jeg oplever gør den største positive forskel at udelukke – hvedemel, kiks, brød, pasta, morgenmadsprodukter m.m., listen er lang.

Producerede fødevarer – listen er næsten uendelig, men stort set alt i blikdåser, pap eller plastik, fødevarer der er for -stegt, -kogt eller -bagt eller hvis det har numre eller ord, du ikke kan udtale på ingredienslisten.

Mejeri produkter, et emne der ofte er til stor diskussion, skal vi drikke mælk? eller er det i virkeligheden ofte til større skade end gavn? I virkeligheden er det måske ikke mælkeproduktet i sig selv, der er problemet men produktionen med homogenisering og pasteurisering. Jeg anbefaler at udelukke mælk og ost, holde dit forbrug af mejeri produkter til lidt smør og yoghurt naturel.

Alkohologså et enkelt glas rødvin fredag aften.

Det er det – start med at udelukke de fødevaregrupper i 3 måneder.

Hov… syntes at du tidligere skrev at det var en hurtig løsning… nu skriver du 3 måneder.

Ja, det er en hurtig løsning og du vil med garanti mærke markante forbedringer indenfor de første 7-14 dage, men selv når du mærker de forbedringer er det vigtigt at fortsætte udelukkelsen, og give dit mave-tarm system ro til at hele helt.

Så hold planen i 3 måneder.

En af mine klienter Mette, som jeg talte i telefon med den anden dag, der ellers på forhånd var bevist om sin kost, og til at starte med var ret skeptisk i forhold til denne udelukkelse af fødevarer, fortæller nu begejstret hvor stor en forskel det har gjort for hende at udelukke de omtalte fødevare grupper.

Hun føler sig nu lettere (og er lettere med et vægttab på indtil nu 5 kg), hun har en helt anden behagelig fornemmelse i maven og bedst af det hele hendes mave, der konstant lignede en oppustet ballon er nu flad, tonet og sexet.

Du kan også have en flad og sexet mave, når du skal på standen.

Start med Gratis at downloade vores Basis kost plan her på hjemmesiden og følg principperne der i… husk følg dem i 3 måneder.

Bedste hilsner

Henrik Thinggaard Christensen – Personlig Træner, Hollistisk kost & Livsstil Coach

5 Comments »

  1. Catharina Says:

    hey har ledt efter det gratis kost plan man kan downloade da jeg gerne vil prøve den men kan ikke finde den nogle steder ville ellers rigtig gerne have set den.
    mvh.
    Catharina

    comment-bottom
  2. Henrik Says:

    Hej Catarina

    Du kan gratis downloade I Form med Rigtigt Mad bogen øverst til højre på denne side. Indtast dit navn og mail og du vil efter kort tid modtage en mail med et link som du skal klikke på for at bekræfte at du er den rette modtager. Derefter kommer du direkte ind på en side hvor Rigtigt Mad bogen ligger til dig.

    God fornøjelse
    Henrik

    comment-bottom
  3. john Says:

    så det du mener er at udlukke alt og leve af luft??????

    comment-bottom
  4. Henrik Says:

    Nej det behøver du ikke John, ved dog at der er personer som har levet udelukkende af vand og sollys i flere år…. det er dog vist kun for de få!

    Prøv med:

    Æg
    Gl. dags Smør
    Yoghurt Naturel

    Okse
    Kylling
    Kalkun
    And
    Lam
    Vildt

    Asparges
    Aubergine
    Broccoli
    Blomkål
    Hvidkål/div.
    Grønne Bønner
    Gulerødder
    Svampe
    Selleri
    Knold Selleri
    Løg
    Peberfrugt
    Rødbede
    Majs kolbe
    Pastinak
    Squash
    Porer
    Grønkål

    Avocado
    Banan
    Appelsin
    Citron
    Lime
    Grapefrugt
    Æble
    Pære
    Kiwi
    Jordbær
    Blommer
    Blåbær
    Hindbær
    Brombær
    Kirsebær
    Melon
    Oliven

    Oliven Olie
    Havsalt
    Peber
    Alle Krydderurter
    Alle krydderier
    Kokos olie
    Valnød olie
    Hørfrø olie
    Te af Urter & krydderier
    Udrensende te (detox)

    Sild
    Laks
    Torsk
    Makrel
    Rejer
    Skaldyr

    Brune Ris
    Hirse
    Quinoa
    Boghvede

    Valnødder
    Græskarkærner
    Sesam
    Solsikkekærner
    Hasselnødder
    Mandler
    Cashewnødder
    Brazilnødder
    Pekannødder
    Hørfrø
    Kokos

    Det giver flere muligheder og variationer end de fleste spiser.

    Bedste hilsner
    Henrik

    comment-bottom
  5. Anne-Mette Says:

    Jeg spiser økologisk havregryn kun med økologisk skummet- eller letmælk til morgenmad. Indeholder det gluten? Og selvom jeg ikke nødvendigvis følger den 3 mdr lange kur, er det så en god eller dårlig idé til morgenmad?

    P.S. Jeg spiser flere dage om ugen ca. 500 g. blandet salat på én gang, med fedtfri thousand island dressing på. Er det godt eller skidt?

    Du må meget gerne give noget ekstra info på områderne hvis du kan.

    comment-bottom

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment