replika ure

rolex replica watches

5 grunde fra din Personlige Træner, til at du ikke når dine slanke mål!

Den anden dag, da jeg var i det lokale fitness centeret og passe min træning, kom jeg imellem to sæt til at se omkring på de andre der trænede (hvad der ellers normalt ikke er tid til). Dette mindede mig om, hvorfor så få i virkeligheden opnår, hvad de i første omgang kommer i fitness centeret for.

Folk laver virkelig ikke noget, når de er i fitness center!!

Ja det er rigtigt, her er der 5 grunde til, at størsteparten af dem, der kommer i et fitness center ikke opnår, hvad de i første omgang meldte sig ind for.

1. For lav intensitet, jep de fleste mennesker træner ganske enkelt ikke med høj nok intensitet, de har slet ikke den vægt på, som de sagtens kan løfte og som skal til for at forbrænde det genstridige fedt, samtidig holder de alt for lange pauser imellem hver sæt, hvilket bringer os til punkt to.

2. For lange pauser, ja det er det næste problem, vil du have noget ud af din træning og seriøst forbrænde fedt, så stop den small talk med venner og veninder, og pas din træning i stedet, så kan I gemme snakken til cafeen bagefter.

3. Dårlig teknik, det værste ved det punkt her er, at dårlig kropsholdning og løfteteknik ikke bare er ineffektiv træning, men også en særdeles potentiel skaderisiko.

4. Lang kedelig cardio træning, ja så er vi tilbage ved punkt et og en af de mest sejlivede fedtforbrændings myter i hele fitness industrien “vil du forbrænde fedt så skal du konditionstræne med lav intensitet og i laaang tid” NEJ DU SKAL EJ!

4. For lidt variation i træningen. Som Personlig Træner møder jeg ofte personer, der har fulgt det samme træningsprogram i 6, 8, 12 mdr. ja endda op til flere år. De keder sig, deres krop keder sig, og det er meget lidt udfordrende for dem. Varier og skift ud i træningsprogrammet og gør det ofte.

Er du faldet for nogen af de fejl? du kan undgå det!

Personlig Træning

Bedste hilsner, Henrik Thinggaard Christensen

P.S Der er kun 8 tider tilbage til at mødes med nye klienter i Randers området i februar måned, så du må være hurtig og 100 % comittet til at nå dit mål.

Ingen kommentarer »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Leave a comment